Sevgililer Günü'ne bir kala :)
Sevgilisi olmayanlara hatırlatmak isterim. Senin en büyük sevgilin "KENDİNSİN!"
Kendini sevip değer vermeyi, saygı duymayı, sınır çizmeyi ve kendini şımartmayı unutma.
(herne kadar ticari birgün olsa da)
Iclal Aydin; kalemine sağlık....Turkan-Dönüş-Derya 'nin hikayesi ve Ayvalik.....Okadar guzeldi ki,leziz,naif,herkes gibi, çok agladim....Biraz Dönüş vardi bende biraz da Derya.... Benim hala umudum var! Tavsiye ediyorum
Üç Kız Kardeşİclal Aydın · Artemis Yayınları · 202011,1bin okunma