Hayır yalnız değiliz. Hayır. Evreni bjr daha asla özel mülkümüzmüș gibi düşünemeyiz. Insanların evriminden çok öncesinde, yaşam ya da yaşama benzer bir şeyler buradaydı. Onların çöplüğündeyiz diye düşündü Lise. Onları anlayamadığımız için de davranışlarını tahmin edemiyoruz. Bugün bile kimse net olarak Dünya'nın tıpkı karanlık bir kilere kışlaması için bırakılan bir lale soğanı gibi galaktik tarihte dört milyar sene boyunca neden korunduğunu ya da Hint Okyanusu'ndan bu yeni gezegene neden bir deniz yolu kurulduğunu bilmiyor. Dışarıda yağmakta olan şey, insanlığın engin cahilliğinin bir başka kanıtıydı.