Kitap okumayı bile özlemişim, depremden kaçıp evime gelip ilk aldığım şey kitaplarımdı, üzülüyorum geride çok insan bıraktık, geride çok fazla ölüm bıraktık, yaşar mıyım düzgünce bilemem, ama buraya yazabildiğim için Allahıma şükrediyorum ve şükretmeye devam edeceğim.. Rabbim hepimizi korusun..