Hayatımızda ne yaşarsak yaşayalım, fıtratımız gereği onun üstesinden gelip Allah'a yakın olmak amacımız. Her şey bir derstir aslında. Sorunların içinden nasıl çıkarsak, omurgalarımız öyle şekillenir. Derdi veren Allah, çareyi de içinde barındırıyor. Sadece biraz gayret, biraz istikrar, biraz tevekkül.. Gerisi zaten düzeliyor...