A^^

A^^
"Düşeceksem, çok yükseklerden düşmeliyim. " #48060507 #41799609 #46181144
Ama kötülüğün sebebini bulmaya çalışarak tırnaklarını kemirmeleri, kahkahadan kırılmama yol açıyor kardeşlerim. İyiliğin sebebini aradıkları yok, öyleyse niye tersini merak ediyorlar ki? Madem kimileri iyi insan olmayı seçiyor, madem bundan haz alıyorlar, onlara hayatta karışmam, kimse de bana karışmasın. Ama bana karışıyorlardı. Üstelik kötülük bireye özgüdür, sizlere, bana ve tek tabancalığımıza özgüdür ve bizleri yaratan bizim Tanrı'dır, hem de gururla ve keyifle yaratmıştır. Ama birey olmayan şeyler kötülüğe katlanamazlar, yani devlet ve yargıçlar ve okullar kötülüğe izin veremezler çünkü bireylere izin veremezler.
Sayfa 35·Kitabı okudu
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

A^^

, bir kitap okudu
Puan vermedi·112 syf.·
25 saatte okudu
·
Okunma: 30 Ocak 2023 00:00
·
2023 2. kitabı
Gabriel Garcia Marquez
7.4/10 · 95,5bin okunma

A^^

, bir kitabı yarım bıraktı
72 syf.
Sigmund Freud
7.8/10 · 1.733 okunma