başak

başak
@basak13_
“İntikam sığ bir arzudur,” dedim. “Ben de artık sığ bir kızım.”
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Artık bir şehit değilsin. Kızılların bütün hayatları boyunca beklediği lanet olasıca mesihsin.
Onun dünyasında benim bildiğim dehşetler yoktu. Çocuğun tek gördüğü, sevgiydi. Teni bembeyaz ve yumuşacıktı. O bulutlardan yaratılmıştı, bense taştan.
onlara nasıl bir gelecek sunarsam sunayım. Ben kahraman bir fatih değildim. Gerekli bir şeytandım. Burada yerim yoktu . fakat gidemiyordum da. Söylenmesi gereken şeyler, açıklanması gereken sırlar vardı.
“Ya Lorn?” diye sordum. “Şirret Victra’yla birlikte.” “Victra’nın nesi var ki?” “Kıpırdayan her şeyle flört etmesi dışında mı? Hiç.”