Her hikayenin sonuna geldiğimde boğazımda bir düğüm oluştu. Birbirinden etkileyici hikayeler, günlük hayatımızdan karşılaştığımız insanlar ve aşina olduğumuz duyguların yansıtıldığı çok güzel bir okuma deneyimiydi. Ayrıca benim için çok özel ve değerli bir arkadaşımdan hediyeydi bu kitap. Çok anlam yüklü bir okuma oldu benim için