Bana göre Kafka’nın en güzel eseri. Yakarış, sitem, dua, öfke, arayış... Böylesine çok duygu karmaşasına sahipken dahi asla kitaptan kopmanıza izin vermeyen, sanki başkaraktermişçesine olayların içinde hissettiren bir kitap. Kesinlikle okunmalı.
Babaya MektupFranz Kafka · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202254bin okunma