Biliyor musun sana,ölümü anlatmak isterdim.Sana ölümün o birdenbireliğini,o sabırsız yok ediciliğini,o ansızlığını anlatmak isterdim,uzun uzun.Hayata yanlınızca bir sevgilinin kalbinden tutunursan eğer ve o kalp kalbini ansızın terk ederse ,geriye kalan hiçliğin içinden sonsuza kadar düşersin.Ne sonsuzluk biter ne de o karanlığın içinde debelenerek yuvarlanışın.