Basak Cetinkaya

Basak Cetinkaya
@basakcetinkayaa
Biliyor musun sana,ölümü anlatmak isterdim.Sana ölümün o birdenbireliğini,o sabırsız yok ediciliğini,o ansızlığını anlatmak isterdim,uzun uzun.Hayata yanlınızca bir sevgilinin kalbinden tutunursan eğer ve o kalp kalbini ansızın terk ederse ,geriye kalan hiçliğin içinden sonsuza kadar düşersin.Ne sonsuzluk biter ne de o karanlığın içinde debelenerek yuvarlanışın.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İçimdeki,güzelliğiyle dünyayı elde etmeye kışkırtılmış,karanlık ve ilgi tutsağı kadınmıydım;yoksa uğruna hayatından vazgeçmeye hazır olduğu aşkına mahkum,ezilmiş,kapılarda bırakılmış,verdiği güven ve taşıdığı masumiyetle sana cazip gelmeyen o sevdalı kadın mı?
10/10
·160 syf.·
Beğendi
·
2018 17. kitabı
Cezmi Ersöz
7.2/10 · 2.560 okunma