Bugüne denk hissettiğim en güzel şeydin sen. Ve hayatım boyunca öyle kalacağını inanmıştım. bunun ne kadar sınırlayıcı bir duygu olduğunu biliyor musun? bu genç yaşımda hayatım boyunca tanıdığım en neşe veren insanı yaşadığını sanmak. Hayatımın geri kalanını sadece bununla yetinerek nasıl geçiriceğim? balın en Ham halini tattığımı ve diğer her şeyin rafine ve yapay olduğunu düşünmek. bundan öteye yol olmadığını önümde uzanan tüm yıllar toplansa da senin verdiğin tadı vermeyeceğini. Süt ve Bal