Her kimsen
Puan vermedi·264 syf.··
2026 1. kitabı
Kitap çok güzel bence hele romantiklik seven ler için daha da güzel deva adlı kızın erkek kardeşi ve babası için erkek kılığına girerek erkeklerin basketbolunda yardımcı antrenör olarak çalışıyor ve bu arada erkeklere belli etmeden zorluklar yaşıyor en sonunda başar adlı erkek devaya hislerinden bahsediyor bu macera çok güzel bu arada da devanın kız arkadaşı bir erkekle sorun yaşıyo bence kesin okuyun ikinci kitabını alırsanız size afiş veriyorlar
Roman
Her Kimsen: İlk SetR. İdeli · Artemis Yayınları · 20251,699 okunma
OKUYUN OKUTTURUN ACAYİP İYİİİİİ
10/10
·304 syf.··
Beğendi
·
2026 28. kitabı
öncelikle ben Başar'a aşık olduumm dhdhdhdhdh Sezai abiyi çok sevdim ama eşi (Deva'nın annesi) onu hiç sevmedim yaa şimdii gelelim kitaptan bahsetmeyee Deva, kardeşi için erkek kılığına girip Değirmenaltı basketbol takımında antrenör oluyor. Takım baya ilerliyor kendilerini geliştiriyorlar. Deva farkında olmasa da onlara bağlanıyor. (Başar'a aşık oluyor kabul etmesi zor olsa da) Koç herşeyin farkındaymış ancak Deva takımı iyi yönettiği için ve turnuvayı kazanmaları gerektiği için susmuş. Başar kendini gay sanmaya falan başlıyor Deva yedi başlı yılan olsa da onunla sevgili olcak yani o derece djdjjdhdjd neyse işte büyük gün geldiğinde Deva' nın artık kılık yapmasına gerek kalmıyor ve evine gitmesi gerekiyor. Takımla vedalaşmak ona zor geleceği için maç zamanı gitmeye kalkışıyor. Başar onun gittiğini görünce koşuyor. Deva her kim olursan ol ben karşımda duran kişiye aşığım! Diyor kameralar ortaya çıkıyor flaş! flaş! Abiii o kadar iyi ki takımla olan tatil... Deva'nın erkek kılığında takımla yaptığı şeyler.. aşırı iyiydiiiii okuyun okutturun bu kitap anlatılmaz yaşanır
Her Kimsen: Son SetR. İdeli · Artemis Yayınları · 20251,060 okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
9/10
·304 syf.··
Beğendi
·
2026 24. kitabı
Her kimsen son set kitap yorumu Herkese merhaba sevgili okurlar.Bugün sizlerle her kimsen serisinin son kitabından bahsetmeye geldim.Öncelikle kitabın devamı biraz daha sıkıcı başladı.Yani ilk başlarda Deva baya varoluşsal bunalım yaşadı :) Ama arkadaşları çok iyiydi.Her ne olursa olsun onu bırakmadılar.Ne zaman ihtiyacı olsa her zaman yanında durdular.Kuzey yani kardeşi için yaptığını öğrenince zaten onu kurtarmak için neler yaptığını öğrenince daha da birşey söyleyemediler.Ailesi önde gelir diye düşündüler.Ama üzülerek söylemeliyim ki,Deva'nın annesi bence kötü birisi.Ne yaparsa yapsın onu eleştiriyor.Kız kardeşi için,babası için erkek kılığına girmek zorunda kaldı sanki keyfi için yapıyormuş gibi sürekli bir kızma durumu vardı.Bence benim Deva gibi bir kızım olsaydı onunla gurur duyardım.Her ne olursa olsun her kim olursa olsun mükemmel bir iş çıkardı ve sonunda istediği mesleği yapma şansına sahip oldu.Bu benim için yeterli olurdu.Babası daha anlayışlı daha sevecendi.Kendi kızı mutlu olsun diye çok çabaladı.Bu benim için Deva'ya sevinmeme sebep oldu.Gelelim Başar'a..Hayatımda tanıdığım en iyi karakterlerden birisiydi.Deva'nın kolaylıkla yaslanabileceği,ben halledicem demesi çok tatlıydı.Deva her zaman başkası için uğraşırken onun Deva için uğraşması çok güzeldi.Açıkçası ilk başlarda biraz sıkıldım ama sonraları açılarak elimden bırakamayacağım bir duruma geldi.O yüzden sadece bir puan kırıyorum. :) Benim puanım 10 üzerinden 9 oluyor :) Herkese iyi okumalar dilerim.. #herkimsenserisi
Her Kimsen: Son SetR. İdeli · Artemis Yayınları · 20251,060 okunma
9/10
·264 syf.··
Beğendi
·
2026 23. kitabı
Her kimsen-ilk set kitap yorumu Herkese merhaba sevgili okurlar.Bugün sizlerle Her kimsen serisinin ilk kitabını yorumlamaya geldim.Öncelikle konusundan bahsedeyim.Deva'nın erkek kardeşi bir batağa girmiş ve acil para bulması gerekiyor.Deva'nın babası bir antranör.Eğer onun yerine bakacak başkasını bulmazsa işini kaybedecek çünkü oğlu için kendi memleketine gidip kardeşlerinden arsalarını satmaya ikna etmesi gerekiyor.Aklına tabii ki kızı Deva geliyor.Yanlız bu o kadar kolay olmuyor çünkü Deva'yı erkek sanıyorlar.Ve babasının yerine iki ay bakması gereken Deva'nın erkek rolü yapması gerekiyor.İşler tam anlamıyla karışıyor.Çünkü Deva hiç yapmaması gereken birşeyi daha yapıp oyunculardan birine aşık oluyor.İşler kesinlikle iyiye gitmiyor.Kendi yorumuma gelecek olursam açıkçası biraz mantıksız buldum.Çünkü babası alt tarafı Deva kadın diyecekti ne vardı ki bunda..Kadın antronör olmaz mıydı?Bunun haricinde komik olması,yazım dili güzeldi açıkçası bu kadar severek okuyacağımı düşünmemiştim. :) Evet erkek rolü yapmam biraz saçma olmuştu çünkü kadın olduğunu söyleyebilirlerdi ama ben zevk alarak okudum açıkçası.Başar o kadar tatlıydı ki tabii ki takımdaki diğer kişilerde tatlıydı ama en çok Başarı sevdim :D Hele sondaki itirafı çook güzeldi.Her kimsen,her neysen senden hoşlanıyorum demesi :) Çok tatlı bir komedi kitabı okuduk.Tabii ki biraz daha uzun olabilirdi ama benim puanım 9/10.O da kısa olmasından dolayı :) İyi okumalar dilerim..
Her Kimsen: İlk SetR. İdeli · Artemis Yayınları · 20251,699 okunma
Eğlenmek için okunur
7/10
·264 syf.··
2026 8. kitabı
Bu kitap bana doğum günü hediyesi olarak geldi ve ben de beklentilerimi çok yüksek tutmadan okumaya başladım. Bitirdiğimde de beklentilermi aştığını ve beni gerçekten eğlendirdiğini, aşkı da iyi bir şekilde hissettirdiğini fark ettim. Kitaba genel olarak baktığımızda çıtır çerez ve gerçekten komik olan (bana göre en azından) bir romantik komedi okumak istiyorum diyorsanız şans verilebilir ki ben de bu şekilde düşünerek okumaya başlamıştım zaten. Ama kitabı aşırı ciddiye alarak ve aşırı mantık arayarak okursanız size o kadar da zevk vermez çünkü kitapta mantık hataları var (mesela hiç bir şekilde onca karakterin Deva karakterinin kız olduğunu anlamaması gibi.) Bunun yanında benim de anlamadığım şeyler var. Mesela Deva neden antrenörlük yapmak için erkek kılığına girmeliydi yani kadın olarak yapamaz mıydı? Ya da, böyle bir durumda Başar'ın cinsel yönelimi ne oluyor?? (Bunu sorgulamama gerek yoktu aslında ama bisex mi oluyor çözemedim.) Son olarak bir şey daha eklemek istiyorum kendimle ilgili. Kitaba ilk başladığımda esas erkeği Ata zannetmiştim ve Başar olduğunu 100. sayfada falan çözdüm ;)). Sonuç olarak tatlı, özellikle de aşk kısımlarının güzel anlatıldığı, eğlenceli bir kitap okumak isteyenler için öneririm.
Her Kimsen: İlk SetR. İdeli · Artemis Yayınları · 20251,699 okunma
Puan vermedi·264 syf.··
2026 109. kitabı
#arkakapak Sayın sen, ben Deva. Deva Çetinceviz. Adımdan da anlayacağın üzere ben kolay lokma değilim. Evet, babam beni erkek gibi büyüttü ama öyle olmasaydı da ben tuttuğunu koparan bir kadın olurdum. Benim hikâyem, kardeşimin başımıza açtığı işler yüzünden babamın benden yardım istemesiyle başladı. Ama bu sandığın kadar küçük bir yardım değildi. Yardımcı antrenörlük yaptığı bir basketbol takımında iki aylığına onun yerine bakmamı istiyordu. Bu benim için çocuk oyuncağıydı. İşi yerine getirebilecek kabiliyete sahiptim. Kolaylıkla üstesinden gelebilirdim. Lakin küçük bir sorunumuz vardı. Bu işi erkek kılığına girerek yapmak zorundaydım. Hem de bir erkek basketbol takımında. Anlayacağın üzere olaylar karışık, yolumuz engebeli. Ve ben agresif bir şoförüm. Erkek gibi büyümekle erkek olmak arasındaki farkı göreceğim bu yolda bana eşlik edersen kendimi daha az yalnız hissederim. Hazırsan başlayalım mı ? #kitapyorumu Merhaba arkadaşlar. Bugün size Her Kimsen kitabından bahsedeceğim. Yazarın okuduğum ilk kitabıydı. Kalemini çok sevdim. Eflal serisini de merak ediyorum. Kitabın konusu zaten ilgi çekici. Tam reading slump kurtarıcısı diyebilirim. Bitirmeniz bir gün bile sürmez bence. Arka kapak yazısından da anlayacağınız üzere Deva kardeşi ve babasının ısrarıyla basketbol takımına erkek kılığında girmek zorunda kalıyor. Deva her ne kadar kız olduğunu saklamaya çalışsa da erkek karakterimiz Başar şüpheleniyor. Şüphe çekmemeye çalışırken ki halleri o kadar komik ki. Yani okurken çoğu yerde kahkaha attım diyebilirim. Özellikle Deva ve Merve sahneleri komikti. Seri 3 kitap Olacak diye biliyorum ama emin değilim. Kitabın sonu gerçekten çok şaşırtıcı ve merak uyandırıcı bitti. 2.kitabın gelmesini sabırsızlıkla bekliyorum. Severek okuduğum bir kitaptı. Her Kimsen: İlk Set
1000Kitap
Her Kimsen: İlk SetR. İdeli · Artemis Yayınları · 20251,699 okunma