Ezgi

sonra madem insan kal adında bir beladır insan dalgın bir belgedir kendisiyle hayat arasında neden eve dönmekten ibarettir hayat neden bazen simsiyah bir doğruyla denilir devletin ve Allah’ın en iyi fikridir kış bütün evlerin en mükemmel hatasıdır baba başka incirin yarasını başka incir de bilmez gibi talandır bu herkesle herkes olmak kopan umur, ufalan ödün adıyla iki lekenin birbirine dağılmasına sadece aşk mı denir diğer zeytinin diğer zeytine fethi gibi dilerim herkesin vaktiyle adı sinem olan uzun bir yasa değer eli sinem! o kadar o denli
Reklam
Dedim belki de bir yere üzgün üzgün bakmaktır dünya.

Ezgi

, bir kitap okudu
Puan vermedi·70 syf.·
2025 108. kitabı
Seyyidhan Kömürcü
8.8/10 · 2.195 okunma

Ezgi

, bir kitap okudu
Puan vermedi·152 syf.·
9 günde okudu
·
2025 107. kitabı
Gamze Arslan
7/10 · 778 okunma
Bu ev yüz yirmi metrekare,yalnizligimi mezardaki anneme kanıtlamak için oturuyorum burada. Mezarla inatlasiyorum! Ben evlat çünkü, kız evlat!
Sayfa 25·Kitabı okudu