“... çünkü ceza dediğimiz şeyde bir kesinlik vardır; ağır olsun ya da olmasın, her ceza korkunç bir belirsizlikten ve zalim bir bekleyişten daha iyidir.”
“Fakat nasıl ki rutubetli ya da fırtınalı havalarda ortama rahatsız edici bir rehavet çökerse, aşırı mutluluk da insanı kışkırtarak, mutsuzluğa kıyasla daha rahatsız edici olabilir.”