ılgın

ılgın
@batsy
₍ ᐢ.ˬ.ᐢ₎˚୨୧ damla
Neden insanlar bu denli yalnız olmak zorundalar? Neden bu denli yalnız olunmak zorunda? Bu dünyada bu kadar çok insan yaşarken, her birimiz bir başkasından bir şeyler beklerken, neden bu kadar yalnızız? Ne için? Yoksa gezegenimiz, insanların yalnızlığından beslenerek mi sağlıyor dönüşünü?
Sayfa 193·Kitabı okudu
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Önemli olan, başkalarının düşündüğü büyük şeylerden ziyade, küçük de olsa kendi düşündüklerindir.
Sayfa 176·Kitabı okudu
O zaman anladım; biz harika yol arkadaşlarıydık, ancak, sonunda her birimiz kendi rotasında gidecek yalnız bir metal kütlesinden başka bir şey değildik. Uzaktan bakınca kayan yıldızlar kadar güzel görünüyorduk. Gerçekte ise, tek başımıza uzaya hapsolmuş, hiçbir yere gidemeyen tutsaklar gibiydik. Ancak iki uydunun yörüngeleri tesadüfen kesişince bir araya gelebiliyorduk. Hatta birbirimize duygularımızı bile açabilirdik. Sadece bir anlığına. Hemen sonraki an ise mutlaka bir tek başınalığa doğru savrulacaktık. Günün birinde yanıp yok oluncaya dek.
Sayfa 131·Kitabı okudu
Sumire’yi seviyordum, o böyle mutlu olacaksa bana istediğini yapabilirdi.
Sayfa 130·Kitabı okudu
Puşkin’in de dediği gibi; Yoktu istediği Zamanın yığdığı Çöp dağının altında Gölümü olanları eşmeye
Sayfa 67·Kitabı okudu