Batuhan Şimşek

Batuhan Şimşek
@batuhansmsk

Batuhan Şimşek

, bir kitap okudu
8/10
·408 syf.·
2018 29. kitabı
Terry Goodkind
8.9/10 · 97 okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Demek iki karanlık gemi gibiymişiz..." diye alıntı yaptım. ...yakın geçen ama birbirini görmeyen." diye bitirdi Denna.
"Bir Edema Ruh olarak büyümenin en zor tarafı da buydu.Gittiğimiz her yerin yabancısıydık.Çoğu insan bizi serseri ve dilenci olarak görür,hatta bazıları bizi hırsız,kafir ve fahişe yerine koyardı.Haksız yere suçlanmak zordur,ama hayatlarında bir kitap açıp okumamış,veya yaşadıkları yerden yirmi kilometre bile uzaklaşmamış kişilerin sana tepeden bakması daha da zordur.
Sayfa 74·Kitabı okudu
"Valeye vale de,maçaya maça.Ama bir fahişeye hep hanımefendi de.Hayatları yeteri kadar zor zaten.Ayrıca kibar davranmaktan kimseye zarar gelmez."
Sayfa 71·Kitabı okudu