Aşamadım. Birinin, ötekinin hayatını mahvetmesini ve sonra kendi hayatına kaldığı yerden devam etmesini aşamadım. Bir tarafta yerle yeksan olan bir hayat varken öteki tarafta en ufak bir hasar almadan hayatına devam eden insanlar var. Bu hak mıdır? Reva mıdır?