Bayan Fuzuli

Bayan Fuzuli
@bayanfuzuli
Hüzünlü değilim,mizacım böyle.
Ben şimdi ağıt mı yakmalıyım, şiir mi okumalıyım, âh mı etmeliyim. Yoksa her gece bir masal mı anlatmalıyım kendime. Her şeyin yolunda olduğu o yol nerede. Her şey elimizdeyse benim elim nerede..
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ama ben bazen hüzne balıklama dalardım.
Alıntı
İçimdeki sevme yetisini beyhude yerlerde heba etmeyeyim diye ördüğüm duvarın içinde soluyorum.
Alıntı
Lütfen ara. Bir kere de olsa sesini duymalıyım.
1000k
Yıllardır pek bir şey hissetmemiştim. Yalnızca geçmek bilmeyen belli belirsiz bir hüzün vardı.
Alıntı