Bukre kitabında ana karakter çok liseli çağında ergenlik dönemine girmiş bir kız . Ergenlerin yaşadığı sorunları söylüyor .Şahsen sanata sanatçıya saygım var ama ben fazla okuyamadım .Çünkü fazla sürüklemedi..Tavsiye etmem
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitapta bir serüven var sanki içinde yaşıyorsunuz bu kitabin filmlerinde var genellikle filmleriyle aynı oluyor ben çok beğendim kitabı severek de okudum umarım seversiniz