bay gıcık

bay gıcık
@baygicik
Sadece hissettiğin gibi yaşa çünkü hayat çok kısa:)️‍
" Bazen düşünüyorum da, şimdi çıkıp biri beni sevdiğini söylese, inanmaya dermanım yok.. "
Sayfa 118·Kitabı okuyor
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Sevdiğini gizlersen,başkası ile onu izlersin...
Edebiyat
Bazı insanlar bir kitaptır,bazıları ise bir sayfa...
Edebiyat
Mutlu olanlar uyuduğuna göre mutsuz olanlara günaydın 😊
Edebiyat
İnsanlık hiç bir zaman ölmedi öldürüldü.😔😔
Edebiyat