Sonunda okuyabildiğim ve neden daha önce okumadığım için kendime kızdığım bir kitap.
Dünya o kadar büyük ve bir o kadar küçük ki bildiğimiz, bilmediğimiz ne hikayeler ne yaşanmışlıklar var. Bu kitap bilmediğimiz veya bilip göz ardı ettiğimiz bir dünyaya sürüklüyor bizleri.
Kitapta her şeyi bulabiliyorsunuz. Dostluk, arkadaşlık, ihanet, sevgi, saygı, yalan... Bu kadar güçlü duyguların bu kadar akıcı bir şekilde yazılabilmesi olağanüstü.
İnsan her şeyden kaçabilir bir savaştan yahut bir işgalden ama kendinden asla. Tam bu sözümü doğrularcasına yazılmış bir eser.