Madao

Madao
@bazenoyleolur
Kimsenin yaşantısını beğenmedim. Kendime uygun bir yaşantı da bulamadım.
Bu benim yalnızlığım, dalsızlığım benim Kana kana içtiğim çeşmelerden susayarak ayrılmak Titreyen bir ışık karanlıklarda Onu kim görebilir, kim tanıyabilir? Sonunda hep bir soruyla karşı karşıya kalmak Boynumun borcu bu, ödenmedi yıllardır.
Reklam
Neyi ararım ben, neyi bulurum? Taştan taşa, düşten düşe sekerek Enginleri aşar da, sığda boğulurum .... Kalırsa bir soru kalır benden Gökte yıldızdır o, toprakta gömü.
Niyedir içimdeki bu soğuk taş, bu yalnızlık? Açılmamış sandıklarım, yaşanmamış günlerim var Silme acı, silme keder, silme yorgunluk!
Yüreğimde bir şeyleri özleme, bekleme isteği. Kırabilsem, Umudun zaten aşınmış kapılarını Usulca dalsam içeri...
Belki de her çağda böyleydi bu Böylesine sıradan bir şeydi ölmek.
Reklam