Ölüm ile yaşam arasında bir kütüphane. Okurken kendimi bu kütüphanede hayal etmekten kendimi alamadım. Acaba bana böyle bir şans verilseydi hangi hayatımı seçerdim, ne yapardım diye çok düşünürken. Sonunu gerçekten çok güzel bağlamış yazar. Bitti sandığın yerde başlıyor hayat. Kaçmak istediğimiz yer belki de asıl ihtiyacımız olan yerdir, bilemiyoruz elbette. Hayatımızı yaşarken ne çok umutlu ne de çok umutsuz olmak gerek çünkü BİLEMEYİZ. Kovaladığımız şeyler aslında kaçtığımız, arzuladığımız kişiler sonunda korkunç kişiler, istediğimiz hayatlar belki de kabuslarımızdır. O yüzden yaşadığımız hayata sımsıkı tutunup asla bırakmamak gerek.