Sonra kahven soğur
Sonra ilgini kaybedersin
Sonra gün geceye döner
Sonra kelimeler unutulur
Sonra yollar ayrılır
Sonra pişmanlıklar ağırlaşır
Sonra insanlar yaşlanır
Sonra hayat geçer
Sonra hiçbir bir sey yapamadığın için pişman olursun…
~Alıntı
“Bastırılan her şey yıkıcı bir şekilde gösterir kendini.”
Ve ekler;
“Bastırılan her şey varlığını başka bir yerde sürdürür, hiçbir yere kaybolmaz ve ayrı bir kişilik sistemi oluşturur.”
“Bilinçli olması gereken belirli şeyler hakkında bilinçsizseniz o zaman siz ayrışıksınız demektir. O zaman siz sağ eli sol elinin ne yaptığını bilmeyen bir insana dönüşürsünüz. Entelektüel insan için sorun budur.”