İlk önce bu kitaba yorum yapayım sonra da tüm seriye bence ilk kitaplar çok akıcıydı son kitap biraz bu akıcılığını kaybetmişti bence yine de üç günde bitirdim sanırım.Her şeyde sevdiğim karakterlerin ölmesi serimi bozmadan devam ediyorum yine.
*spoiler içerebilir*
Seriye gelecek olursak Vee'nin ilişkilerdeki şanssızlığı beni çok mutsuz etti başta bunu söylemem gerek. Genel olarak akıcı ve ilginç bir seriydi edebi yönden zengin değil ama okumak zevkliydi (zaten okuduğum her kitapta bunu aramıyorum) Patch ve Nora'nın ayrıntılara inince neredeyse imkansız olan aşkını okumak güzeldi ama ben Scott ve Vee okumayı da isterdim :') sanırım söyleyeceklerim bu kadar kitapta basılı değil ama internette bulabilirsiniz Patch'in Nora'ya yazdığı mektup varmış basmamaları çok saçma olmuş bence
Bir de seriye film yapılsa fena olmaz hatta Alacakaranlıktan daha iyi olacağının garantisini verebilirim