Gözlerimi kapadığımda bir mucizenin içindeyim işte. Gözlerimi açtığımdaysa uçurumdan düşüyorum. Sokaklar yabancılarla dolu ve o yok görünürde. Cam gibi kırılıyor hayallerim. Kırıklar kesiyor içimi..
Ne zaman ters gitse hayatında bir şeyler, içinde anlatamadıkların birikir, yanında anlayamayan insanlar birikir, sonra da gözlerinde yaşlar birikir. Ve her şeye ve tüm olanlara rağmen devam edesin gelir.
Geride bırakmıştım sahip olduğumu düşündüğüm pek çok şeyi. Azdaki çoğu, varlıktaki hiçliği, kötüdeki iyiyi, iyideki zulmü keşfetmek için çıkmıştım bu yola..