Konu olarak gerçekten ilginç ve görmezden geldigimiz hayatin gercek yuzunu (ensest iliskuler,hermafrodit yasamlar..) fark etmemizi sagliyor ama keşke arada tarihe o kadar ayrıntılı değinmese. Arada kopmama neden oluyor.
Yaşanılan evsizligi, parasizligi, iğrenç çalışma koşullarını iliklerime kadar hissettim ve artık sokakta gördüğüm dilenci yada evsizlere farklı gözle bakıyorum.