Beyza

Beyza
@bbyzaa
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yavaş, yavaş, acılar içinde açıldım, olgunlaştım. Acılara bile teşekkür ederim. Şimdi olgunluğumu sana geri veriyorum. Bir gelincik gibi tut onu elinde. Bu kadın sevmeyi nasıl öğrendiyse, sen de öğren. Sırt çevirme o çiçeğe, kendi ellerinle yarattığın yapraklarını yolma. Ben böyle seviyorum işte: Zarafetini gaddarlığını, inceliğini kabalığını, olduğun şairi, olmadığın erkeği seviyorum. Bir zamanlar çocuk olduğun ve bir gün ceset olacağın için seviyorum. Hem gövdeni, hem aklını seviyorum. Yalnızca boynunun düzgün çizgilerini değil, koltuk altının terini de seviyorum. Kanımı tutuşturan gücünü de, çocuk gibi elinden tutma isteği uyandıran güçsüzlüğünü de seviyorum. Tanrı böyle sevemiyorsa, ben seviyorum! Birlikte daha kutsal olacağız; inanıyorum. Tanrı böyle sevemiyorsa, ben de sevgimi Tanrı yaparım.
Bırak, sana ait her şeye, sadakatle üzüleyim. Bahtsızlık da olsa, her şeyi bileyim. İç çekişlerim karışırsa seninkilere, Belki ikimizin de acısı hafifleyecektir. Ne dersin?

Beyza

, bir kitabı yarım bıraktı
John Steinbeck
8.8/10 · 45,7bin okunma