Reklam yapmış gibi olacağım ama söylemeden edemeyeceğim. Bir çikolata canavarı olarak a101 deki Vince çikolataları bugüne kadar yediğim çikolatalara 10 basar. Bonibonundan(kahverengi ambalajlı) , Antep fıstıklı draje çikolatasından tut portakallı çikolatasına kadar (bunlar favorilerim)