Beyza Ece YILMAZ

Reklam yapmış gibi olacağım ama söylemeden edemeyeceğim. Bir çikolata canavarı olarak a101 deki Vince çikolataları bugüne kadar yediğim çikolatalara 10 basar. Bonibonundan(kahverengi ambalajlı) , Antep fıstıklı draje çikolatasından tut portakallı çikolatasına kadar (bunlar favorilerim)
Yeme-İçme
Nasri isimli okura yanıt verildi
Beyza Ece YILMAZ
Ahaha bitiyor malesef 😔😄😄
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.