En çok okunan kitaplara hep önyargı ile yaklaşırım. O yüzden bu kitabı çıktıktan kaç sene sonra okudum. Yazarın dili güzel, akıcı hatta beğenmiştim ve Mevlana 'dan esintiler olduğunu da sonradan öğrendim. İçinde bir Türk kahramanının da yer aldığı Elif kitabını merak ediyorum, okuyacağım :)