Begüm B

Bir veda mesajıyazdım ona. Hem de o yanımdayken. Aynı odadayken ama ben, anlattıklarımı anlayamadığı için onu çok uzakta hissederken.
Sayfa 191·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben buyum diyerek evinde oturup başkalarının yaptıklarını izliyorsan bir düşün. İz bırakmak istediğin yer evdeki sandalye mi yoksa kocaman bir evren mi? Kalk bir şarkı söyle, bir şiir yaz, bir resim yap, bir şeyler düşün, bir hayır işle, bir söz söyle… Yaptıkların tek bir kalbe de iyi gelse, daha fazla iz bırakırsın evrende. Ve daha az iz kalır evdeki sandalyede…
Sayfa 171·Kitabı okudu
Alıntı
Geç gelen cevap, zaman aşımına uğrayan özür, dilenince gelen ilgi ve yalvarınca alınan sevgi çok değersizdir, biliyorsun. O cevap dinlenmemeli, o özür affedilmemeli, o ilgi ve sevgi kabul edilmemelidir. Çünkü yanlışlar affedilerek ödüllendirilmemelidir.
Sayfa 169·Kitabı okudu
Alıntı
Aynı şeyleri risk almadan yapmaya devam edersek, her günümüz aynı geçiyor diye şikayet ederiz ve harekete geçen insanların hayatlarını tırnaklarımızı yiyerek uzaktan seyrederiz.
Sayfa 152·Kitabı okudu
Alıntı
Değişmek ve gelişmek arasındaki farkı anladıktan sonra gerçekten eşsiz olmaya başlayabiliriz. İşte hayatın ve var olmanın sırrı budur.
Sayfa 151·Kitabı okudu
Alıntı