Hayran olduğumuz birini görüyoruz ve hemen “o” olmak istiyoruz. Peki hayranlık duyduğumuz konu ne? Çok çalışması mı? O halde çok çalışalım. Düşünce kalkması mı? Düşünce kalkalım. Yardımsever oluşu mu? Yardım edelim. Yetenekli oluşu mu? Yeteneklerimizi keşfedelim. İradeli oluşu mu? İrademizi geliştirelim.
Yine de bu çağa ayak uydurmak zorunda olduğun halde kendin olmaktan ve inandığın değerler için savaşmaktan vazgeçmediğin için seninle garip bir şekilde gurur duyuyorum.
Sonraları anladım ki, sitemine aldığın karşılıktır, karşındakinin sana olan sevgisinin ölçü birimi… Can yakmadan, aşırıya kaçmadan, sevgiyle yaptığın bir sitem, empatiyle ve özenle karşılık görmüyorsa, çok da sevildiğini sanma.