Yaptıkları soytarılıkta olsa önemli değil, bu soytarılık dönemi sonrası her şeyi geride bırakıp aklıbaşında ve mantıklı olabilirler. Sizi bu insanlara bağlayan ne olabilir, bu umut mu? Kimse yargıcın gizli düşüncelerini bildiğini iddia edemez ama sanırım siz bu insanların yaptığı soytarılığı görmezden geliyor ve hatta anlayışla karşılıyosunuz. Bu soytarılıkları, seviyor ve sevginizle onlara değer veriyorsunuz. Onların soytarılıkları, efendilerine göre yürüyen, efendileri yolun hangi tarafından yürüyorsa o taraftan yürüyen bir köpeğin sağlı sollu veya düz yürümesinden, hatta koşmasından başka bir şey değildir.Ne olursa olsun sizin de sevginiz bazı nedenlere bağlı olmalı, inancım bu.