sozzsever

Bazen kafamı toparlayamıyorum. Sanki neden geldik bu dünyaya aşk için mi mutluluk için mi çalışmak için mi? Gerçekten ne için en sonunda her şey bitmiyor mu nasıl olsa? İnsan ilişkilerinde bezmişlik, kimseyle irtibat kurmayı istememek hüküm sürüyor düşüncelerime. Kafamı toplayıp ne düşünüp ne anlatıcağımı da düşünmek istemiyorum. Karşındaki insanın senden bir şeyler beklemesi, sürekli kendini gösterme çabası. Yanındayken konuşmadığında bile yorulmak. Hem senin hem onun bir şeyler beklemesi. Ne hissedeceğini bilememek. Bilmiyorum belki de insanlara karşı duygular bir süre sonra bitebiliyordur. Aslında istiyorum tabi ama bir istememezlik bir duyguları anlayamama durumu, hislerde değişiklik durumu var. Neden oldu şimdi her şey güzel iken durduk yere? Vakit geçirmekten kaçınıyorum gibi geliyor. Sanki insanlarla zoraki bir görüşme düzenliyormuşum gibi hissediyorum artık. Keyif denilen olay bünyede kalmadı gibi. Kendimi eskisi gibi o ana kaptırıp rahat hareket edemiyorum artık. Belki de hiç tam anlamıyla rahat edemeyip rahat rahat düşüncelerimi paylaşamadım insanlarla. Hep bir mesafe koydum. Böyle olmaması lazımdı çünkü hiçbir zaman hissetmemiştim bunu. Sanki boğuluyormuş gibi hissediyorum. Sanki dar geliyormuş gibi her şey.
Psikoloji
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Uğruna bir şeyler yaptığınız için pişman etmeyecek insanlar için çabalayın, sizin verdiğiniz bütün emekleri görmezden gelen insanlar için değil. Çünkü bir şeye boşa emek verdiğinin farkına varmak kadar kırıcı bir şey yok hayatta. Sabahattin Ali
Bana ne kadar kötülük yapılırsa yapılsın kimseye saygısızca gitmedim. Aram bozuk olsa bile birinin bana ihtiyacı olsa hiç düşünmeden giderim ama görüyorum ki saygının, sevginin hatta şefkatin bile iyileştiremeyeceği insanlar var. Sabahattin Ali
Çok seviyorsun o çiçeği ama bir süre sonra ölüyor. Hatta sen çok su verdin diye ölüyor bazen. Bazı şeyler tam olarak böyle. Turgut Uyar
"Kalabalık beni sahiden sıktı. Ben ikide bir böyle oluyorum, bazen bütün insanları boynunlarına sarılıp öpecek kadar seviyorum, bazen de hiçbirinin yüzünü görmek istemiyorum." Sabahattin Ali