Behzat edim

Behzat edim
@behbeh
9/10
·166 syf.·
2018 11. kitabı
Derinliği olan bir kitap. Anlattığı noktalar dikkatli incelenmeli. Çok fazla metafor var. Yazarın genç oluşu bu açıdan hayli ilginç doğrusu. Kutlarım...
Edebiyat
Sevimsiz TanrılarGökten Çağrı Aktan · La Kitap · 2018869 okunma