“Evet. Ama sana olayları iyi ya da kötü biçiminde değerlendirmeyi bırakmanı öneririm. Bunun yerine basitçe, onları yaşa ve onlardan ders al. Her olay sana dersler sunar. Bu küçük dersler iç ve dış gelişmeni ateşleyecektir. Bunlar olmadan bir düzlükte takılı kalırsın. Kendi yaşamını düşün. Çoğu kimse en büyük gelişimi karşılaştığı en büyük güçlüklerle kazanmıştır. Beklenmedik bir sonuçla karşılaştığında ve biraz hayal kırıklığı yaşadığında, doğa yasalarının bir kapıyı kaparken her zaman bir başkasını açtığını unutma. ”