📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“İyd-i ekberdir şehid-i aşkına derse o mâh
Bir nigâhı-ı rahm edip biçâre kurbânım mıdır”
(O ay parçası kadar güzel sevgili, bana acıyarak bakıp da: “Bu çaresiz insan benim kurbanım mıdır?” derse onun aşkı için şehit olana en büyük bayramdır.)
“Fışkın envâından yüz bin kerre ettim cüst-cû
İllet-i âlâm-ı yese bulmadım bir çare ben.”
(Günahın her türlüsünde yüz bin kere aradığım halde, ümitsizlik acıları illetine bir çare bulamadım.)
“Kâş fermûdi be-şemşîr-i siyâset küştenem
Ya nedidi der çünin rûzem behâri düşme nem.”
(Keşke siyaset kılıcıyla öldürülmemi ferman buyursaydınız da böyle bir günde düşmanlarını benim bu aşağılanmış hâlimi görmeseydi.)