“Yaktın ey ateşzen-i ârâm yanmış gönlümü
Nev-heves kıldın şu kendinden usanmış gönlümü.”
(Ey rahat ve huzuru yakıcı sevgili, aslında yanmış olan gönlümü yaktın. Şu kendimden usanmış gönlümü yeni heves ve arzular dileyen hâle koydun.)
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gönül mevtten başka bir şey arzu etmemeye başlar. İnsan yatağının yorganına, çarşafına bakar da kefenden, topraktan bir farkını göremez. Kendini telef etmek ister, ona da kıyamaz. Çaresiz akibet-i hâle intizar etmeye karar verir, değil mi?