“Hayatta hiç kimse yoktur ki onunla kurduğumuz ilişki kendimizle kurduğumuz ilişkiden değerli olabilsin.Kendi yalnızlığını sağlıklı bir şekilde kuramayan kimsenin,bir başkasıyla sağlıklı bir ilişki kuramayacağı gerçeği aynı sebeptendir.”
“Ne öğretilmiş olursa olsun,artık kendi yaşamınızdan ve duygu durumunuzdan tamamen kendi kendinizin mesul olduğunu,büyümekle birlikte her açıdan kendi kendine yeten bir varlık haline geldiğinizi,artık kimsenin sevgisine ve onayına ihtiyacınız olmadığını kendinize sürekli hatırlatabilirsiniz.”
“Sağlıklı,güçlü bir egoya sahip kimse kimseyi ezme ihtiyacı duymaz.Başkalarını ezme isteğine,tam tersine,egosu çocukken yeterince destek görmemiş ve sonrasında da gelişmemiş kimselerde rastlanır.”