Fehmi ÇAKMAKLI

Fehmi ÇAKMAKLI
@bejoq
Ne diyordum, şimdi sokağa çıkmalı. Hatta bir ağaca çıkmalı. Yürümeli yürümeli. Yoruluncaya kadar.
Reklam
İçi yanan gelsin.
Yazık; Ben hep açık kapıları çaldım, (kapadılar.)
Dünya geç yatanlarla erken uyananlar arasında paylaşılmıştır. Yerinizi ya da zamanınızı seçtiniz mi?
Herkesin evet deyip de cevap veremeyeceği baş soru: Hayatınızı anlatır mısınız?
Reklam