Hitap ettikleri kesimin jargonuna uygun olarak birilerini "aydın, ilerici, mütefekkir" ilan edip göklere çıkarabildiklerini, birilerini de "gerici, hain, münafık" misal etiketlerle yerin dibine batırabildiklerini gördükçe özgüven patlama-
ları yaşıyorlar. Oysa iftihar ettikleri bu işin, nemrudî kibrin temel alameti olan "Ben de yaşatır, ben de öldürürüm" iddiasınının -medya İmkânlarına özel- tekrarı olduğunun dahi
farkında değiller.