B️️☆

B️️☆
@belkimutluolurus
"Ay gitti, gece bitti, sıra güneşin doğuşundaydı..."
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Kırgınım sana ben Üstelik bu ana dek Hiç kırılmadığım gibi
X:Ailen adını büşra koymasaydı ne koyardı? "Merhaba ben ebrar,meryem,rabia"
Gönderi kullanım dışı
Keşke bazı insanlar ilk tanıdığımız gibi kalsaydı ya da hiç tanımasaydık...
Belki de
"Belki de gökyüzü insanlardan uzak olduğu için bu kadar güzeldir."