Haklı ama. İslam'da tesettürün amacı bellidir. Not: Ateistim. Onu neden ilgilendirmesin ki? Her şey, herkesi ilgilendirir ve özgürce yorum yapabilir. Düşünceyi ifade özgürlüğü budur zaten. Kadınların meselesine erkekler yorum yapamaz diye ayrıma gidersek, hiç kimse hiçbir şey hakkında fikir belirtemez hâle gelir. Aynı şeyi müslümanlar da ateistlere söylüyor; inanmıyorsunuz madem neden eleştiriyorsunuz diye. Ha, bu kitap uygulaması bunun yeri mi diye haklı bir eleştiri yapılabilir. Saygılar. Beni de linçlemeyin de :)