Yusuf.z

Yusuf.z
@beltalowda34
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Silva

, bir kitabı okumaya başladı
Kolektif
5/10 · 12 okunma
Yusuf.z
😱
Buraya gelene kadar merak edilecek o kadar şey var ki, ama gel gör ki erkek kişisi yine onu en ilgilendirmeyen hususta merakına yenik düşmüş. :)
1000Kitap
Gönderi kullanım dışı
Yusuf.z isimli okura yanıt verildi
Yusuf.z
Silva yazdıklarına çoğunlukla hak veriyorum ve ben de senin gibi düşünüyorum zaten. Benim ne demek istediğimi sen zaten anladın. İlk paragrafına katılmıyorum. Çünkü burası kitap uygulaması. Kitapla ilgili şeyler paylaşılmalı. Gitsin Twitter'da paylaşsın bunu çok istiyorsa. İkinci paragrafa katılıyorum zaten. Tabii ki senin de eleştirmek hakkın. Kim hakkın yok dedi ki? Üçüncü paragrafa ise güldüm çünkü islam dini baştan aşağı erkek egemen bir dindir. İmamlardan, şeyhe şıha kadar herkes erkektir. İslam'da kadının yeri yoktur. Kadın tek amacı erkeğe itaat edip, onun çocuklarını doğurup büyütmektir. Çocuklar üstünde bile hakkı yoktur. Bakma sen gününüz modern süslümanların dediklerine. Onlar laik sistemde kendilerini islamı yaşıyoruz sanıyorlar. Eğer bir erkek tarafından öğütlenmesinin karşısındaysan, o hâlde kapalı kadınlara ılımlı yaklaşmayı bırakıp, modern feministler gibi, kapanmak onların özgürlüğü gibi saçmalıkları bir kenara bırakıp, tesettürün kadınlara bir hakaret ve aşağılama olduğunu savunmalıyız. Tesettür bir özgürlük ve seçim değil, bunun tam zıttıdır. Orijinal gönderideki 'erkek kişisi' de muhtemelen buna sitem ediyor. Dinini öğren ve gereklerini yerine getir. Ayrıca o sözde kapalı ve imanlı hanımlar, senin benim gibiler hakkında nasıl düşünüyor biliyoruz ve görüyoruz. Kendilerini sadece başları kapalı olduğu için bizden üstün, ahlâklı ve erdemli görüyorlar. Neyse bu kadar yeter. Sevgiler. :)