Vildan

Vildan

, bir kitap okudu
9/10
·104 syf.·
6 saatte okudu
·
Okunma: 18 Haziran 2021 19:38
·
2021 39. kitabı
Stefan Zweig
8.1/10 · 3.980 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
9/10
·344 syf.··
2021 37. kitabı
·
28 saatte okudu
·
Okunma: 17 Haziran 2021 23:40
Ha ri ka ! Efsane bir kitap serisine başladım sanırım. Tam bir başlangıç kitabıydı. Çoğu sayfa betimlemelerle doluydu akılda canlansın diye daha çok karakterler ve etrafla ilgili bilgilerin anlatıldığı bir kitap. Ancak sonlara doğru olaylar olmaya başlıyor. Şu anda kitabı fazlasıyla sevdim. Konu bakımından benim çok sevdiğim büyü üzerine kurulu bir fantastik dünya. Başlangıçta Vhalla’nın bu kadar güçsüz olmasına tilt olmuştum ama ilerleyen kitaplarda herkesin canına okuyacak gibi gözüküyor. Şu anlık pek bir şey diyemeyeceğim çünkü dediğim gibi başlangıç kitabı. Bir puan kırmamın sebebiyse kitabı neden ilahi bakış açısıyla yazdın yazar ??? En nefret ettiğim şey. Olayları birinci şahıstan okumayı çok fazlasıyla isterdim. Bu dilde yazılan kitaplar beni tam olarak içine çekmiyor normalinde. Bu kitap güzel bir istisna oldu neyseki çünkü başlarda 50. sayfaya gelmeden bırakmayı düşündüm. İlk sayfayı okuduğumda yaşadığım hayal kırıklığını anlatamam. Ama bu tamamen benden kaynaklı onun haricinde her şey güzeldi kitapta. İkinci kitabı Ateş Düşüyor’a hemen başlayacağım. Spoiler yediğim için moralim fazlasıyla bozuk ama umarım düşündüğüm şey olmaz diyerekten incelememi sonlandırıyorum. :):)
Hava UyanıyorElise Kova · Yabancı Yayınları · 20164,167 okunma
5/10
·432 syf.··
2021 36. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 16 Haziran 2021 15:27
Çok fazla eksiklerin olduğu bir son kitabıydı. Çok fazlasıyla üzgünüm şu anda. Hiç böyle bir son beklemiyordum. Açıklanmayan çok fazla şey var. Henry ve Liv kitabın başından beri bir konu üzerinden ilerlediler Liv saçma sapan yalanlar bile söyledi ama o konuya hiç yer verilmedi kitapta. Madem böyle olacaktı ne diye tüm kitap Liv’in saçmalıklarına darlandım? Ayrıca neden Liv gibi güçlü bir karakteri hiçbir şey anlamayan birine çevirdi yazar hiç anlamadım. Mia bile kendi kendine neleri başarmışken Liv gibi güçlü karakterin zayıflaması gözünün önündeki şeyleri görmemesi çok saçmaydı. Ve yılan sahnesinde kimin yaptığı fazlasıyla belliydi. Gizemli takımından şaşırdığım 2 isim oldu sadece diğer isim zaten belliydi. İblis dediler, lanet dediler hiçbir şey olmadan kitabı bitirdik. Arthur’un bu kadar güçlü bir şeye dönüşmesi yerine iblisleri konuşsaydık ya! Çok üzgünüm ya. Ayrıca Henry hiçbir şeyi yine açıklamadı neden yaptığını söylemedi (bana göre dedikleri yetersizdi) ama o konuda üstten geçildi. Kitabın ilerleyişi de beni çok sıkmıştı zaten artık. Sürekliliğini bende yitirdi çünkü sıkmaya başlıyor ister istemez olaylar diğer kitapları ele alınca. Bu yüzden bitirmem uzun sürdü bu kitabı çünkü çok okuyasım gelmedi. Çok çok üzgünüm bu kitap için çünkü aşırı derecede çok sevmiştim bu seriyi. “ Her şey yeni başlıyor“ cümlesinden de sıkıldım artık. Her kitap sonu böyle bitirilmez. Açıklanmayan bir sürü şey varken neden böyle bir sonla bitirdi yazar anlayamadım. Sadece diyebileceğim çok hayal kırıklığına uğradığım. Eğer bu seriyi okuyan varsa tavsiyem sadece ilk 2 kitabı alın ve merak edeceğiniz soruları son kitabı almadan inceleme yapanlara sorun ve seriyi öyle bitirin. Çünkü bence üzülürsünüz istenilen ne yazık ki verilmiyor. Hem de paranız cebinizde kalsın, ufak bir tavsiye.
Silber - Rüya LabirentiKerstin Gier · Pegasus Yayınları · 20161,108 okunma