sena

7/10
·304 syf.··
2018 13. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 25 Şubat 2018 13:00
Kitapta aşırı derecede kimya, fizik, biyoloji konuları işlenmişti. Bilmediğim birçok konuya değinmişti ki zaten bunları da ancak yetişkin okurların anlayabileceğini düşünüyorum. Kitabın biyolojik kısmı güzeldi. Vücudumuzda çokça bilmediğimiz güzellikler var. Bunlara dikkat çekmesi kitap için güzel olmuş. Okurken şaşırdığım birçok sayfa oldu. Hadis-i şeriflerle ve ayetlerle anlatılanları desteklemesi de güzel bir özellikti fakat aynı cümleleri o kadar fazla kullanmış ki.. Yazdıklarını insanın beynine kazımak istercesine tekrar tekrar kullanmıştı. Yazım ve noktalama hatası da çokça vardı fakat her kitapta olduğu için fazla takılmadım.
Din
Allah BüyükFerudun Özdemir · Az Kitap · 2017108 okunma
Reklam

sena

, bir kitap okudu
7/10
·304 syf.··
4 günde okudu
·
2018 13. kitabı
Ferudun Özdemir
7.6/10 · 108 okunma
"Kemiklerimiz olmasa herhalde sallanan puding gibi olurduk."
Sayfa 201·Kitabı okudu
Din
"Her yokuştan sonra bir inişin olması gibi, her sıkıntıdan sonra da bir kolaylık vardır."
Sayfa 104·Kitabı okudu
Din
Şefik Can
"Kâinat sayısız güzel eserlerle dolu bir müze gibi... Fakat eserleri sergileyen, kendisini gizlemiş..."
Sayfa 173·Kitabı okudu
Din
Reklam