Ahhh bu Bronte kardeşler sanırım bunlarda yazarlık doğuştan çok güzel bir klasik gerçekten toplumda farklı sınıfta yer alan 2kişinin aşkı ve erkeklerin eğemen olduğu bir toplumda kadının özgürlüğüne dört elle sarılıp tek başına ayakta kalma mücadelesi değiniyor ve tabiki gururrr olmazsa olmaz çoğu yerde hor görülse bile gururu sayesinde dik duruşunu asla bozmuyor Viktorya dönemi Avrupa’sında yer alan bu eser bence okunmalı okutulmalı