📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir Şaman öğretisi şöyle der: “Doğada hiçbir şey kendisi için yaşamaz. Nehirler kendi suyunu içemez; ağaçlar kendi meyvelerini yiyemez, güneş kendisi için ısıtmaz ve ay kendisi için parlamaz. Çiçekler kendileri için kokmaz, toprak kendisi için doğurmaz. Rüzgar kendisi için esmez, bulutlar kendi yağmurlarında ıslanmaz.
Doğanın anayasasında ilk madde şudur: Her şey birbiri için yaşar. Birbiri için yaşamak doğanın kanunudur.
“”Ben biz olduğumuz zaman ben olurum. Ben, ben olduğum için sen, sensin.””