Ne diyeceğimi bilmiyorum. Uzun zaman sonra kendimi bulduğum, sanki kitabın baş karakteri benmişim gibi hissettiğim bir kitap. Çok güzeldi... Ne diyeceğimi gerçekten bilemiyorum. Mutluluğumu nasıl kelimelere diyeceğimi bilmiyorum. Sadece kitabı düşünüp ağlamak istiyorum.