İtiraf etmem gerekirse 1. ciltten daha keyif alarak okudum 2. cildi. Olaylar daha hızlıydı bana göre. Çok keyifle okudum. 3. cildi Türkçeye çevrilirse hemen alıp okuyacağım.
Tomie... Tomie seni seviyorum. O parlak gözlerin, tatlı sesin... Bembeyaz teninden süzülen hoş koku ve... Hırçın tavırların... Benim için hepsi acıyla dolu anılar... Her zerrenden nefret ediyorum.