"Bu göz bandının altında ne olduğunu sana göstermemi ister misin? Benim sol gözüm bir oyuncak bebek gözü. Görülmemesi gereken şeyleri görebiliyor. O yüzden normalde gizliyorum."
Elimde birkaç tane manga olduğu halde bitirdiğim ilk manga bu oldu. Gayet de güzel izlenim bıraktı bende. İyi ki okumuşum. Gayet çerezlik bir manga. Animesini de en yakın zamanda izleyeceğim. İyi okumalar <3