Lâ edrî

Lâ edrî
@bengin
Nereye gidilirdi, hiçbir yere gitmezken?
Öğrenci
Erciyes Üniversitesi
4 okur puanı
Eylül 2018 tarihinde katıldı
Yaşam iki yarıya ayrılmıştır :biri donar, biri yanar; yanan yarı, Aşk'tır. Halil Cibran
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çöle kıyısı olan kentlerin limanları sıkıca olur.Kuş uçar, gemi geçmez,kervan zaman içinde. Böyle kentlerde insan fırtına gibi sever.Sevdiği için ağlamayı...
Bir gün benden nefret edeceksen şimdi et. Kader üstüme üstüme gelirken sen de katıl ona; Olan oldu her şey bitti, dedikten sonra bir de sen çıkma artık Rüzgarlı gecenin gündüzünde,yağmur olup yağma. Yıkılmak kaderde varsa, geciktirme bu işi.
"En çok ne varsa bende,en az istediğim odur sanki."
"Kulağına hoş gelmeyeni nasıl seversin;Nasıl basarsın bağrına,seni böyle inciteni?"